czwartek, 20 czerwca 2013

WAKACJE.! ♥

Hej ;)
jutro już zakończenie roku ♥  w końcu wakacje.!!!!! ♥ jutro już trzeba będzie się pakować ♥ jutro mam szkole tylko do 11.30 i dobrze bo nie chce mi się tam siedzieć :D iks dee

Kto idzie na koncert ROOM 94.? bo ja chyba tak :D wiec można mnie tam spotkać :P

a tak po za tym to moja ostatnia notka :) chce wam kochani życzyć pięknych i magicznych wakacji i powodzenia w szkole. Ale najbardziej chciałam wam podziękować za wszystko ♥


22!!!!!!!! OD MNIEJ WIĘCEJ 12/13 W SOBOTĘ BĘDĘ W BONARCE W KRAKOWIE.!!! JAK KTOŚ CHCE LUB MA MOŻLIWOŚĆ ZAPRASZAM ♥ 

12 komentarzy:

  1. Bedziesz pisać w wakacje albo po wakacjach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a po wakacjach znowu będziesz blogowac?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara ja dopiero 28 kończę szkołę
    I życzę miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotka :* zostawiasz nas na długo :(?

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego ostatnia notka ? :( a tak poza tym udanych wakacji!
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy kiedyś wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jutro macie zakończenie ? szczęściarze ;(
    ja jeszcze musze coś zdawać :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, też bym chciała już mieć wakacje. :c Tobie życzę udanego wyjazdu do Polski! ♥

    ~ maggie-maggi.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego wyjazdu do polski :)
    obserwuje
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego wyjazdu,ja mam wakacje dopiero za tydzien

    OdpowiedzUsuń